Offcanvas module

Anschutz 1913 i 2013 różnice

  • MałyZjar
  • MałyZjar Avatar Autor
  • Gość
  • Gość
15 lata 2 miesiąc temu #9054 przez MałyZjar
MałyZjar stworzył temat: Anschutz 1913 i 2013 różnice
Witam.

Czym się różnią w/w karbiny?
Na pierwszy rzut oka widać że 2013 ma inny blok (?)
Czy warto dołożyć 1000-1200zł żeby stać się posiadaczem 2013.
Mam na myśli sam system.
Chcę kupić nowy system a łoże na początek jakieś w miarę proste bez fajerwerków. Jak zacznę dobrze strzelać to sobie ewetualnie wymienię w miarę potrzeby.
Z tego co się orientuję to 1913 jest mocowany 2 śrubami do łoża.
Podobno jest to 'lepsze' rozwiązanie niż to na 4 śruby w 2013 bo łatwiej jest dobrze spasować system z łożem.

Dopiero zaczynam swoją przygodę ze strzelectwem kulowym.
Jestem zielony w tym temacie.
Proszę o rady starszych doświadczonych kolegów.
Mam możliwość że na klub mogę sobie kupić karabinek i tylko ja go będę użytkował i chcę skorzystać z tej możliwości.
Zdaję sobie sprawę że nawet 1913 na początek to i tak za dużo.
Lubię dobre rzeczy stąd zainteresowałem się Anschutzem 1913 ale może jednak warto dołożyć te 1-1,2k pln w końcu karabinek bocznego zapłonu to karabinek na lata.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Tadeusz 2004
  • Tadeusz 2004 Avatar
  • Gość
  • Gość
15 lata 2 miesiąc temu #9068 przez Tadeusz 2004
Tadeusz 2004 odpowiedział w temacie: Re: Anschutz 1913 i 2013 różnice

Witam.

Czym się różnią w/w karbiny?
Na pierwszy rzut oka widać że 2013 ma inny blok (?)

Tak.

Czy warto dołożyć 1000-1200zł żeby stać się posiadaczem 2013.
Mam na myśli sam system.

Moim zdaniem warto .

Z tego co się orientuję to 1913 jest mocowany 2 śrubami do łoża.
Podobno jest to 'lepsze' rozwiązanie niż to na 4 śruby w 2013 bo łatwiej jest dobrze spasować system z łożem.

Ja tego problemu nie miałem .
Rozwiązanie na 4 śruby ma podobno niwelować w większym stopniu ruch skrętny między systemem a łożem .